۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۵۴۶۷۶
ایستاده پای انقلاب؛

 ملت ایران یک قدم از ارزش های انقلاب اسلامی عقب نمی‌نشینند

آیت الله جلالی خمینی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی به دنیا نشان می‌دهند با وجود تمام مشکلات، حتی یک قدم از ارزش های انقلاب اسلامی عقب نمی‌نشینند.
راهپیمایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله حیدرعلی جلالی خمینی تولیت مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی ضمن حضور در راهپیمایی 22 بهمن و تبریک به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تمامی ملت ایران، گفت: حضور در راهپیمایی بر تمام اقشار واجب است زیرا دشمنان همواره در حال القای ناکارآمدی نظام و خسته شدن مردم از حکومت بر اثر گرانی‌ها و مشکلات معیشتی هستند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که می‌فرماید حفظ شعائر اسلام، از تقوای الهی است، اظهار داشت: لازم است با شرکت در راهپیمایی به دنیا نشان دهیم با وجود تمام مشکلات اقتصادی ما حتی یک قدم از ارزش های انقلاب اسلامی عقب نمی‌نشینیم و با تمام وجود از انقلاب و شعائر اسلام دفاع خواهیم کرد.

تولیت مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی ابراز داشت: انقلاب نعمت بسیار بزرگی است که طبق آیات الهی اگر نعمات را قدر بدانیم و شکرگزار آن باشیم خداوند آن را برای ما حفظ کرده و نعمت های آن برای ما افزون خواهد کرد، بنابراین بر همه ما شکرگزاری نعمت انقلاب و حکومت اسلامی واجب است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام مردم اعم از زن و مرد، کودک و جوان با حضور در این راهپیمایی نیز مایه سربلندی کشور شده و به کوری چشم دشمنان این حماسه را مانند سال های گذشته بلکه با شکوه‌تر رقم زده‌اند./969/پ202/ب1

ارسال نظرات